sobota, 10 marca 2012

One


Sobota. Mój ulubiony dzień tygodnia. Do tego koncert  1D. Miesiąc po naszym „Rozstaniu” . Moja mama umarła. Od tego czasu wyprowadziłam się z tatą bo dostał awans. Straciłam 2 najukochańsze osoby. Mamę i Harrego. Spojrzałam na budzik 10:30. Wstałam szybko, zrobiłam warkocza i poszłam do łazienki. Zrobiłam poranną toaletę i ubrałam się w zielone rurki, i koszulkę z Spongebob’em.  Trzeba zadzwonić do Sary. Też idzie na koncert. Ale ich nie lubi. Dziwne. Powiedziała że jak któregoś spotka to urwie mu to i owo. Wybrałam i po sygnale odebrała.
- Witam panią kartofel, tu lotnisko dla supermenów słucham? – Powiedziała.
- Pani buraczek, stawiać  się u mnie w ziemiance. Za 20 min. Pooglądamy Spongeboba. – Odpowiedziałam
- Rozkaz przyjęty! Siema – Zaczęła krzyczeć
Każdy chyba by chciał Sarę, jest jak „ mała czarna” . Jest niska i ma czarne włosy i hipnotyzujące zielone oczy. A sukienka „mała czarna” jest krótka i czarna. Taka prosta a każdy ją uwielbia.  Kocha Patryka z Spongeboba. Też by chciała zamieszkać pod kamieniem. Po 10 min, zadzwonił dzwonek. Zeszłam na parter, i otworzyłam. Sara z paczkami żelków i popcornem do mikrofali. Weszła. Zrobiłyśmy popcorn, wzięłyśmy żelki i pepsi. Do maratonu gąbki zostało 30 min. Przełączyłyśmy na MTV i oglądaliśmy wywiad. No jakże OneDirection : Co zapamiętaliście ze swoich miast ? Zayn i Harry odpowiedzieli –Dziewczynę . No jak zwykle Niall odpowiedział że Potrawy swojej mamy Louis i Liam że wspomnienia. Było to nudne więc  przełączyłyśmy na nasz maraton. Po kilku godzinnym maratonie Sara poszła do siebie, a ja postanowiłam wyjść na spacer. Nałożyłam moją skórzaną kurtkę i czarne trampki. Wybrałam się do STARSBRUCK COFFE, wzięłam dwie podwójne latte i wyszłam. Nagle na kogoś wpadłam.
-Oj przepraszam bardzo, jestem nieostrożna. – Powiedziałam
- Nic się nie stało. – Odpowiedział, i się spojrzał na mnie.
Niall Horan, ojej, szkoda  że nie całe OneDirection. No tak grają koncert dzisiaj.
- Nicole – Podałam mu dłoń
- Niall – Ścisnął
- To może za ten wypadek, pójdziemy na obiad?
- A z chęcią
Nie szliśmy w ciszy, rozmawialiśmy o jedzeniu, muzyce i takich tam. Dowiedział się że uwielbiam 1D, i że znam polską kuchnie i że dam mu przepis na bigos. Weszliśmy do knajpy, usiedliśmy w stoliku w kącie i zaczęliśmy zamawiać. Zamówiliśmy trochę dużo. Ale każdy płaci za siebie. Po 10 min zadzwoniła Sara .
- Ej, gdzie jesteś?
- Na wyspie Haiti , i jem naleśniki. – Odparłam – W restauracji z kolegą jestem, wpadnij, Ty wiesz gdzie, zawsze jemy tam w Czwartki.
- Okej, będę po 10 min.
* Oczami Sary
Wzięłam kurtkę, nałożyłam moje czarne Vansy i wyszłam szybko.
Po 15 minutach pojawiłam się w kawiarni. Nicc, siedziała z Niallem Horanem. Kurde, nie znajdzie normalne osoby do porozmawiania.
- Sięmasz gąbko– Wyszczerzyłam rząd moich zębów. – Cześć, Sara jestem. – podałam rękę Niallowi
- Niall jestem – pokazał dwa rzędy zębów
Gadaliśmy tak z godzinę, potem już Niall musiał iść. Zapłaciliśmy i wyszliśmy
-Zobaczymy się na koncercie ! – Pomachała Nicc
Niall podbiegł do Nicole i zapytał się:
- Może wpadniesz do nas w niedzielę. Co? – Zapytał z miną a’la Kot ze Shreka
- Okej przyjdę z koleżanką.
Niall dostał paczkę żelek od Nicole, buziaka w policzek i numer telefonu. Nieźle jak na pierwszy raz. Ja dostałam wielkiego przytulasa, który odwzajemniłam  i poszedł.
-Ej, ciekawie będzie u nich nie? – Zapytałam
- Nom, poznałam Nialla, Zayn’a i Harr’ego znam już. – Powiedziała Nicole i wypięła pierś do przodu
- A ja Elenour i Danielle  więc Liam’a i Louis’a też znam. – Odparłam i podniosłam głowę do góry
- Zabawa na sto, dwa. – Zaczęłyśmy się śmiać
- Może weźmiemy Gemmę ? – Zapytała Nicole
- Spoko, będzie fajnie. – Odparłam
- To zadzwonię do niej – Po czym wybrała numer do Gemmy.
Gemma się chętnie zgodziła, będzie śmiesznie jak ja kogoś jeszcze spotkam z 1D i mnie zaprosi. Obiecałyśmy że u chłopaków będziemy po 12, więc po Gemmę trzeba wyjechać po 9 lub dziewiątej.Za 2,5 godziny koncert. Trzeba się przyszykować.

26 komentarzy:

  1. Pomysł ogólnie bardzo fajny, ale mogłabyś wszystko bardziej rozwinąć. Chodzi o opisy. Niech tak dużo dialogów zostanie, bo same opisy są nudne. Mam nadzieję, że kolejny rozdział będzie dłuższy, bo zostawiasz mnie z pewnym niedosytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie. Ale postaraj pisać się dłuższa rozdziały i więcej akcji.. Taka mała rada ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy piszę je na Wordzie wychodzi 2 strony. Postaram się <3

      Usuń
    2. Spoko ;D
      życzę dużo weny!♥

      Usuń
    3. Dziękuje. Wiesz, postaram się troche dłuższe. Nie wiem czy wypali, ale postaram się.

      Usuń
  3. Możemy liczyć dzisiaj na jeszcze jeden czy jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale dzisiaj nie. Zobaczę

      Usuń
    2. Będę i tak co godzinę sprawdzać twój blog! :D

      Usuń
    3. Jak miło dziękuje. Postaram się szybko napisać

      Usuń
  4. Huhuhu no to nieźle ;p Jestem ciekawa jak zareaguje na nią Harry ;>
    Czekam na nn xx

    [http://holdmetight-vick.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa jak Harry zareaguje na jej widok ;p
    Mam nadzieję, że szybko dodasz następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie.. Będą u ciebie watki miłosne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, bez nich ani rusz.

      Usuń
    2. A powiesz nam z kim zwiąże się główna bohaterka? Albo kogo sobie upatrzy.. Może zaprzyjaźni się ponownie z Harrym.. Jakieś wskazówki, cokolwiek? :D

      Usuń
    3. Odpowiem Ci tylko że Nicole zaprzyjaźni się z Harrym. A co do uczuć Głównej bohaterki to będzie ona miała dylemat

      Usuń
    4. Ale z Harrym tylko się zaprzyjaźni czy dojdzie do czegoś więcej? ;D
      Jestem strasznie ciekawa ;D

      Usuń
    5. Nie wiem. Jak chcesz to napisz na pikks1@wp.pl i tam ci podam gg.

      Usuń
  7. spoko<3 fajne.. bede czytać<3 to Next <3
    Pozdr.
    Martuś

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł bardzo fajny..;)
    Stylistycznie trochę gorzej, ale jestem pewna, że to wypadek..;)
    Możesz też rozwinąć trochę opisy? Było by fajnie..;)
    Z góry przepraszam, przeważnie mówię co myślę. Mam nadzieję, że cię nie uraziłam.;)
    Pozdrawiam.;)

    Zapraszam też do siebie.
    [wspolnykierunek.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Spoko. Raczej się cieszę dlatego że, to mnie motywuje i się poprawiam. Dzięki.

      Usuń