wtorek, 12 czerwca 2012

Seven


Zayn
- Oto biblioteka Sary – Powiedziała blondynka.
- Jej, jaka fajna – Powiedział Louis
- Czy to prawda że 1 osoba mogła tam wejść jeszcze oprócz Ciebie ? – Zapytał Liam
- Tak to jest prawda i znacie tą osobę. – Odpowiedziała Nicc – To Harry
- Że Harry ? Nasz ? Ten Styles ? – Zapytałem się
- Tak. W wieku  16 może 15 lat chodzili razem ze sobą. – Odpowiedziała
- Nie wiedziałem. Ja cię pierdole – Odpowiedziałem
- Chłopaki lecimy do Torunia. Jak chcecie to jedźcie ze mną. Harrego i Nialla też. Odwiedzicie państwo Sary – Polskę – Powiedziała Nicole
Sara
- Dziewczyno bierzemy Cię do fryzjera bo Anglia Cię zmieniła – Powiedziała Monika
- Dobra, dziewczyno nie zrób ze mnie potwora. Ha, żart – Powiedziałam
Monika zabrała mnie do mojego ulubionego fryzjera. Podziwiałam i ubóstwiałam tego człowieka.  Po jego wizycie wyglądałam tak. Moje oczy już ściemniały bo nosiłam okulary. Moja towarzyszka postanowiła zrobić też małe zakupy. Kupiłyśmy to i wiele innych. Postanowiłam zadzwonić do 2 osób jeszcze. 1 połączenie do mamy.
- Halo, mamo. Wiesz Co, Monika mnie namawia żeby tata przyjął ten awans bo Ciocia będzie mieć tam kancelarie. Ja w jej urok już wpadłam i chce jechać, nie wiem jak wy.
- Wiesz Saro że tata marzył o tym już bardzo dawno a ja popieram jego marzenia. Jak przyjedziesz trzeba spakować rzeczy.
- Tak wiem i dziękuje wam. Zadzwonisz do redakcji i szkoły ?
- Dobrze, lecz w jakim celu córeczko ? – Zapytała rodzicielka
- Ze szkoły możesz mnie wypisać. A do wydawcy zadzwoń po to żeby powiadomi ć że się przeprowadzam i będę nadal przesyłać artykuły i rozdziały . To tyle. Dzięki Kocham – Pożegnałam się i wykonałam telefon nr 2. Ten telefon będzie do Pawła. Mojego najlepszego kolegi z Polski. Mieszka w Toruniu. Kochaliśmy się w sobie. Ale może od nowa to odżyje ?
Zayn
Nigdy nie byłem w Polsce a teraz jestem tylko po to żeby pojechać po Sarę. Czego człowiek nie zrobi dla dziewczyny. Pojedziemy tam w 6. Mamy 1,5 tygodnia wolnego więc dlatego jedziemy. Bilet mamy zarezerwowany na 22 i dzisiaj. Jak zareagowałem na to że Sara i Styles ? Trochę mnie zdziwiło ale ona nie tylko winna. Ja chodziłem z Nicole więc jest spoko. Chciałbym zobaczyć nasz związek. Ale nie tylko to mnie dziwiło. Kim jest ta tajemnicza Monica ? Postanowiłem się zapytać Nicole jak już będzie u nas.
- Jesteśmy już chłopaki – Zawołał Liam
- I jak było, opowiadajcie ! – Zapytał Niall
- Nawet, nawet. Odwiedziliśmy bibliotekę Sary, Sara pojechała do Moniki i tyle. – Powiedziałem
- Że do tej biblioteki ? – Zapytał Harry
- Nom tak. – Powiedział Louis już jedzący marchewkę
Parę minut później zadzwonił telefon Nicole.
- Kto to ? – Zapytałem
- Sary mama – Odpowiedziała i odebrała
- Nicole, pewnie Sara nie mówiła Ci chyba że później do Ciebie zadzwoni.  –Odpowiedziała Sary mama
- Pewnie tak, ale w jakiej sprawie, o Co chodzi ? – Spytała się blondynka
- Nasza rodzina się przeprowadza do Los Angeles, tam też będzie prowadzić Ciocia Karolina kancelarie.
- Że jak, że Co, niemożliwe – Powiedziała Nicole
- Ale na serio, kiedy ?  - Zapytałem
- Za tydzień jak wróci – Odpowiedziała i się rozłączyła
Chciałbym być w Polsce od razu. Powód dlaczego powinni wynaleźć telep ort. Teraz wiem że kocham Sarę Welsh
* Podświadomość Pawła
Właśnie siedziałem na skate parku w Toruniu ale mój blackberry zaczął dryndać. Numer nieznany.
- Siema, bondżorno, elo, dobry, bonżur, witam, Co porabiasz tu Sara. – Odezwał się damski glos
- Siema dupo, ty w Toruniu ? Zapiszę to w kalendarzu. A nic nie robie a co ? – Zapytałem
- Fajnie, cieszę się. Randka ? – Zapytała
- Okej, bo nudy. Kino ?
- Dobra. To o 19 pod domem Moniki, okej ?
- Mi pasuje. Nara Ci dziewojo.

6 komentarzy:

  1. Genialny rozdział ^.^ Po prostu świetny. Ja nie wiem jak Ci się to udaje ale twoje wszystkie rozdziały są niesamowite. Masz genialne pomysły :) Super, że chłopacy pojadą do Polski :P Czekam niecierpliwie na następny rozdział :)
    Weny życzę i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Już nie mogę doczekać się kolejnego :D

    fallinhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział świetny, ubóstwiam. ; ]]
    czyżby zaiskrzyło coś pomiędzy Sarą, a Zayn'em??
    czekam na nn i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Wciągnęło mnie nie ma co ! Ale jestem ciekawa co będzie w następnym rozdziale, pisz szybko ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że w opowiadaniu 1 D znajdzie się w Polsce, szkoda że nie ma tak na żywo :P
    Rozdział świetny !
    Zapraszam do sb i licze na kometarze :P
    http://diary-strewn-with-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciągające, pisz następne : D
    Zapraszam do siebie i mam nadzieje na jakieś komentarze : P
    http://chlopaki1d.blogspot.com/2012/06/94-okrucienstwo.html

    OdpowiedzUsuń